شرایط مرجوع
شرایط مرجوع کالا
1- پس از دریافت کالا معیوب همان لحظه از مشکل یا شکستگی دستگاه فیلم و عکس تهیه کرده و برای پشتیبانی واتس اپ ارسال کنید
2-دقت بفرمایید فقط در پیام رسان واتس اپ فعالیت داریم.
3-پس از ارسال عکس و فیلم کارشناسان ما مشکل را بررسی و نتیجه نهایی را در همان پیام رسان واتس اپ به شما اعلام خواهند کرد.(این فرایند ممکن است چند روزی به طول بیانجامد)
4-چنانچه قرار بر عودت کالا گردید،کالا می بایست کاملا با هماهنگی مجموعه و فقط از طریق اداره پست توسط سرویس پست پیشتاز به آدرس اعلامی عودت و بارکد پستی برای پشتیبانی ارسال گردد.
5-کالای عودتی حتما باید دارای بسته بندی جدید باشد و از ارسال کالا با همان بسته بندی قبلی جدا خوداری فرمایید.
6-عودت کالا توسط شرکت های نظیر تیپاکس و چاپار به صورت پس کرایه از قوانین سایت ما خارج و تمام مسولیت از جمله مفقود شدن یا عدم دریافت گیرنده به عهده مشتری می باشد.
7-کالا به محض دریافت توسط مجموعه و بررسی مجدد توسط کارشناسان تایید شده و کالای سالم مجدد ارسال میگردد.این فرایند ممکنه چند روزی بطول بیانجامد.
8-چنانچه به تشخیص کارشناسان نیاز به عودت وجه شد شماره کارت به علاوه شماره شبا و عکس فاکتور خرید رو به پشتیبانی واتس اپ ارسال بفرمایید تا فرآیند عودت وجه انجام شود.
9-تمامی سفارشات قبل از ارسال چک و از سلامت آن اطمینان حاصل می گردد.
10-کالاهای ارسالی شامل بارکد اختصاصی اسپیکرشاپ می باشد.
باتشکر از همراهی شما عزیزان
مدیریت اسپیکر شاپ